13 februari 2011

10 facts

En jaa, dan zal ik ook nog maar even 10 facts over mezelf gaan opschrijven :)

1) Ik ben heel slecht in dingen weggooien. Daarom ligt mijn hele kamer vol met fotoos en heb ik nog steeds tijdschriften van 5 jaar geleden ;D Altijd leuk toch? (A)

2) Ik hou van zingen, ookal kan ik het niet zo goed ;) Ik zing eigenlijk altijd, waar mn zusje niet zo blij mee is.

3) Ik mag van mijn ouders maar 1 uur per dag op de computer, Veel Te Weinig! En dan moet ik 2 sites een beetje bijhouden, heel veel leuke sites bekijken, lay-outs maken en..... (A)

4) Ik vind het leuk om op allemaal sites met mooie plaatjes te kijken - als weheartit.com en lookbook.nu -, en heel lang alle online shops die ik ken langs te gaan, 3000 dingen in mijn bag te doen en dan uiteindelijk toch niks te kopen:)

5) Ik zit in 3vwo en moet dus bijna een profiel kiezen. Dat wordt Economie&Maatschappij denk ik, met Frans, M&O en Muziek:) En dan nog Wiskunde A of Wiskunde B, maar dat weet ik écht niet!

6) Ik speel nu al 6 jaar keyboard, en ben mezelf een beetje gitaar aan het leren:) Iemand nog tips?

7) I♥magazines! Ik spaar ze ofzoo, ik weet het ook niet. Haha, ik heb inmiddels zo'n 4 grote bakken helemaal vol. 3 abonnementen, koop best vaak in winkels en leen ze van de bieb :)

8) Ik vind het leuk om allemaal dingetjes uit te zoeken met Photoshop. Ik maak er layouts mee, bewerk fotoos -natuurlijk- en probeer steeds allemaal nieuwe functies en alles te ontdekken.

9) Ik vind het echt superleuk om naar concerten, festivals en musicals enzoo te gaan! Zo ben ik afgelopen jaar naar Mamma Mia, Petticoat, Miss Montreal en appelpop geweest en wilde ik heel graag naar Lady gaga! Maar die was toen al uitverkocht, zuchttt...

10) Shopping!♥ Ik hou gewoon van shoppen - ik ben vast niet de enige -, en vooral in het buitenland!:) Afgelopen zomer was ik in Londen en daar heb je zoveel leuke winkels! Ik hoop dat ik snel nog een keer naar Londen ga:)

1 opmerking:

  1. Haha, je facts zijn erg herkenbaar ;D
    Bijvoorbeeld 1. Ik bewaar ook echt álles XD. Ik heb nog Tina's van 2007 en zo. Maar ik bedoel, waarom zou je die weggooien? Zonde toch? c;
    Cool dat je in Londen geweest bent! Helaas heb ik ouders die niet zo van reizen houden. We gaan bijna altijd in Nederland op vakantie [op den duur gaat dat best vervelen]. Ik ben zelfs nog nooit in Frankrijk geweest! :O
    xoxo Lola

    BeantwoordenVerwijderen