19 februari 2011

Maak je eigen lipgloss :)

Make-up is altijd veel te duur vind ik, ookal heb toch best goedkope merken als essence en catrice. Maar, zelf maken is natuurlijk nog veel goedkoper!
Lipgloss maken is heel makkelijk, en daarom leg ik dat hier nu even uit :)


Je hebt nodig;
+Klein potje
+Vaseline
+(oogschaduw/blush)poeder in de kleur die je wilt :)

Hoe;
Doe het potje ongeveer half vol met vaseline. Doe hier wat poeder bij, en meng het tot een egale kleur. Voor een donkerdere kleur kan je er steeds wat meer poeder bij doen.

En zo ben je al klaar!

3 opmerkingen:

  1. Wat cool! Dat ga ik echt uitproberen! :D
    Ik heb alledrie die dingen wel in huis, dus dat kan ik zo doen ^^
    Niet dat ik zo gauw een andere kleur lipgloss op zou doen dan roze of rood, maar toch XD (ik probeer gewoon wat uit en dan zie ik het wel).

    Tja, je eigengemaakte layouts vind je automatisch minder mooi denk ik zo... want daar ben je dan veel kritischer op. Heb jij dat niet? ;D

    Nee ik heb nog geen vakantie :c dat heb ik pas over 2 weken geloof ik. En jij?

    xoxo Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouwiee. wat leuk! Ik ben Saar van de blog en site pretties. Ik vind je blog echt heel leuk! you go girl!

    xSaar.

    BeantwoordenVerwijderen