03 maart 2011

YEEEEEEES :D

Ik keek net gewoon even op de Fancy site, en toen zag ik opeens dit berichtje:
http://www.fancy.nl/2011/03/03/uitslag-fancy-magazine-wedstrijd/

Ongeveer een maand geleden kon je de link van een magazine dat je op GoSuperModel kon maken opsturen, en dan kon je een goodiebag winnen. Dat deed ik dus, en ik heb gewoon gewonnen! Echt superleuk :D

En verder is het dan ook nog eindelijk bijna vakantie! Voor één weekje eindelijk iets minder druk, dat is namelijk ook de grootste reden dat ik niet elke dag post. Wat ik wel probeer.....
Ik heb nu steeds heel veel proefwerken en gewoon huiswerk (ik moet toegeven dat ik lang niet alles maak ;D) en een rooster waardoor ik heel vaak pas laat uit ben. En dan moet ik nog een uur naar huis fietsen, dansen, volleyballen en keyboard spelen. En helaas houd ik dan soms niet genoeg tijd over ;D
Maar ik ga gewoon mijn best doen om vaak te posten, en....
-nog een keer-
Het is bijna VAKANTIEEEEE :D hahahaha ;D

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! :D
    Haha xD
    Nog 17 uur maar? Oeehh :)
    Ik ben trouwens best wel vroeg uit morgen. Dus misschien is het voor mij minder :P
    Even narekenen...
    Oh nee, het klopt toch wel ongeveer, haha ;D

    xoxo Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat superleuk! waar bestond de goodiebag uit? x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hea! Ik ben ook zoo blij nu ^^
    Okay leuk! :D Want kijk, bijv. mijn broertje, die houdt van Top 40 en zo, en die vindt 'mijn' muziek echt vreselijk XD
    Maar tof dat jij het wel leuk vindt :)
    Heb je trouwens die prijs van hierboven ^ al gekregen? c;

    xoxo Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha cool! gefeliciteerd! haha ik zal dat soort foto's posten, bedankt! ♥ xxxxx www.kissiesflo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen