14 juli 2011

Shall I buy these?

Zwarte bikerboots

sacha €79,95                                                                                                      house of shoes €71,95

Je ziet de titel wel, zal ik dit soort schoenen kopen? Ik vind ze zelf wel leuk eigenlijk maar ik weet het  nog niet helemaal zeker :) Ik had heeele leuke op asos.com gezien maar ik koop liever geen schoen via internet dus ja (aa')
You see it, shall I buy these kind of shoes? I like them but I'm not totally sure yet :) I saw seriously the best at asos.com but I prefer not to buy shoes on the internet you know (aa')

15 opmerkingen:

  1. Ik vind ze wel erg leuk,
    ik zoek al een hele lange tijd naar het perfecte paar voor mezelf haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet z'n fan van deze schoenen maar bij andere mensen staat het meestal wel leuk :)
    Volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for visiting my blog dear!
    I love cheese pies too :D
    all pies actually <3

    http://sofiehn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet echt fan van de schoenen en ook niet van het feit dat het op internte is ;$ Stel dat ze niet passen ;$ Nja jij beslist ! Als je ze koopt,veel plezier ermee ! ;)

    ♥ Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mezelf zou ik ze niet kopen, niet echt geheel mijn style, maar bij andere mensen kunnen ze zooooo mooi staan! Ik denk niet dat ik voor jou kan beslissen of je ze moet halen, maar ik vind ze wel leuk :)

    Succes en liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou ze zelf niet kopen, maar als jij ze leukt vindt zou ik het wel doen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik HOU van de eerste!
    myn god!
    want it

    New outfit post - Get your rock on
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze kunnen heel erg stoer staan, ik heb zelf ook zulk soort schoenen maar ik heb ze eigenlijk nooit aan. Leuke blog heb je Esther, ga je volgen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. love them! Been looking for something similar :D
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kunnen echt super staan onder een denim shortje ofzo denk ik en t kan echt vet staan bij meiden! maar het past niet echt bij mijn stijl:)

    dankjewel, jij ook een fijne vakantie! ga je nog ergens heen?

    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze erg leuk! Ik zal ze sowieso aandoen in outfit post, maar in het openbaar? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great choices! I know what you mean about buying shoes online, but asos is free shipping and pretty convenient =)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi vind ik ze! ik zou ze komen :)

    BeantwoordenVerwijderen