20 januari 2012

come on skinny love

 Gewoon, wat foto's van de eerste Elle van mijn abonnement (:D), Lauren Conrads boek Style (die heeel leuk is! Hoewel ik helaas een iets kleiner budget heb dan haar maarja), Smokey eyes oogschaduwsetje van Bourjois (Heel fijn!) en de uilenring die ik inmiddels al een jaar geleden heb gekocht en nog steeds heeel leuk vind :)
Mijn pta-week is inmiddels voorbij, jeej! Geen idee wat voor cijfers ik moet verwachten, ik vrees dat het niet heel goed ging... Voor geschiedenis heb ik in elk geval al een 6,9 :D
Just some pics of the first Elle from my subscription (:D), Lauren Conrads book Style (which is reaaallynice! But unfortunately I don't have a budget like she has but nevermind), Smokey eyes eyeshadowpalette from Bourjois (love it!) and the owlring I bought already a year ago but I still really like :)
My exams are over now, yayy! I've got really no idea what kind of marks I can expect, I'm afraid they aren't all that good... But for History I've got a 6,9 :D

20 opmerkingen:

  1. HEEEUUUJ ^^
    LEUKE PICS HUNN.
    aah. mn abo @ kl is sinds gister gister official death. hahaha. rippppp.
    lovesss.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Dat boek van Lauren Conrad lijkt me ook echt heel leuk, en die ring is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thanks dear, ive followed you back. and i really want that Lauren Conrad book you know, cute owl ring. <333

    http://mithakomala.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeuk! Ik wil ook een abbonement op ELLE!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauww, mooie foto's Esther. <3 Ik ben gek op bruine oogschaduw op de één of andere manier haha.
    Liefs,
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vet, ik heb dat lauren conrad boek nu ook!
    love dat uiltje ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie foto's en die ring!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke foto's en mooie ring !
    Kus, Floor en Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's en die ring... CUTE!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah, i Love The Elle. (:

    Super leuke ring.
    Nog gefelicteerd met je 1 jarige blog (:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een erg leuke ring, ik ben gek op uilen! Ik zou wel eens willen shoppen met Laurens budget, wat zou dat fijn zijn!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee, dankje voor je reactie! Die ring heb ik volgensmij ook, bijoux brigitte toch? X

    BeantwoordenVerwijderen